Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Донець, Оксана Костянтинівна | |
dc.date.accessioned | 2022-08-12T08:16:31Z | |
dc.date.available | 2022-08-12T08:16:31Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Донець О. К. Дослідження поведінкових проявів у дітей з порушеннями мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Костянтинівна Донець. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6556 | |
dc.description.abstract | Наявність порушень мовлення, обмеженість або недостатність мовленнєвих контактів часто негативно впливають на формування особистості дитини, викликають різноманітні психічні нашарування, специфічність розвитку емоційно-вольової сфери, сприяють утворенню негативних характеристик – сором’язливості, нерішучості, замкнутості, агресивності, негативізму, відчуття неповноцінності. Саме тому питання розвитку поведінкових навичок набуває особливого значення у процесі роботи з дітьми з мовленнєвими порушеннями і розробці адекватних рівнів їхньої сформованості. Мета роботи – на основі аналізу загальної і спеціальної психолого-педагогічної літератури теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність дослідження поведінки дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення та визначити рівень її сформованості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Дослідження поведінкових проявів у дітей з порушеннями мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |