Аннотации:
Науковий пошук шляхів оптимізації навчання дітей із загальним недорозвиненням мови дозволив провідним вченим та фахівцям показати, що корекція недоліків рухової сфери може бути ефективною за умови мобілізації всіх компенсаторних можливостей дітей з порушенням мовленнєвої функції. Однак, важливим є той факт, що засоби та методи навчання фізичним вправам, що використовуються в масових дитячих садках, не можуть бути повною мірою перенесені до системи навчання дітей із порушеннями мови. Наявні програми з фізичного виховання не розраховані на порушення у розвитку дошкільників, не враховують взаємопов’язаної діяльності фахівців, що може завдати шкоди, загальмувати відновлення мовленнєвої функції та підготовку дитини до навчання у школі. Мета дослідження – розробити та експериментально обґрунтувати методику вдосконалення координаційних здібностей дітей 5-6 років із загальним недорозвиненням мовлення.