Короткий опис(реферат):
Становлення мовленнєвої компетентності в цілому є важливим показником розвитку дошкільника: його підготовки до активної пізнавальної діяльності, до здійснення вербально-логічних операцій, готовності до навчання у школі тощо. Однією зі складових мовленнєвої компетентності є фонологічна компетентність, яка характеризується засвоєнням низки мовних та мовленнєвих норм, що склались історично в фонетиці, граматиці, лексиці, орфоепії, семантиці, та опануванням уміннями щодо особливостей їх застосування у мовленнєвій діяльності. Відповідно, за наявності у дітей фонетичного та фонематичного недорозвинення порушуються умови опанування фонологічним рівнем мовлення у нормативні терміни. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення для вдосконалення фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення.