ElarK-PNU

Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бомбик, Вікторія Михайлівна
dc.date.accessioned 2022-08-15T06:28:16Z
dc.date.available 2022-08-15T06:28:16Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бомбик В. М. Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Вікторія Михайлівна Бомбик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6561
dc.description.abstract Становлення мовленнєвої компетентності в цілому є важливим показником розвитку дошкільника: його підготовки до активної пізнавальної діяльності, до здійснення вербально-логічних операцій, готовності до навчання у школі тощо. Однією зі складових мовленнєвої компетентності є фонологічна компетентність, яка характеризується засвоєнням низки мовних та мовленнєвих норм, що склались історично в фонетиці, граматиці, лексиці, орфоепії, семантиці, та опануванням уміннями щодо особливостей їх застосування у мовленнєвій діяльності. Відповідно, за наявності у дітей фонетичного та фонематичного недорозвинення порушуються умови опанування фонологічним рівнем мовлення у нормативні терміни. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення для вдосконалення фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування фонологічної компетентності у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 78 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу