dc.contributor.author |
Пономаренко, Оксана Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-08-15T07:08:58Z |
|
dc.date.available |
2022-08-15T07:08:58Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Пономаренко О. А. Розвиток фонематичного сприймання як важлива умова мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до шкільного навчання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Оксана Анатоліївна Пономаренко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6562 |
|
dc.description.abstract |
Порушення мовлення достатньо поширене явище не тільки серед дітей, але й серед дорослих. Але вони є наслідком несвоєчасного або неефективного корекційного впливу. На фоні порушення мовлення у більшості випадків у дітей присутнє, деякою мірою, порушення звуковимови, лексики, граматики, фонематичних процесів тощо. Всі ці порушення, якщо їх своєчасно не виправити в дошкільному віці, викликають труднощі спілкування з оточуючими, а потім призводить до певної зміни особистості ланцюга розвитку „дитина – підліток – дорослий”, тобто ведуть до виникнення у дітей закомплексованості, заважаючи їм навчатися і у повній мірі розкрити свої природні здібності та інтелектуальні можливості. Мета дослідження – визначити, теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити шляхи розвитку фонематичного сприймання в дітей із дизартрією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток фонематичного сприймання як важлива умова мовленнєвої підготовки дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до шкільного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |