dc.contributor.author |
Граніченко, Інна Валентинівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-01T09:03:59Z |
|
dc.date.available |
2023-03-01T09:03:59Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Граніченко І. В. Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Інна Валентинівна Граніченко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 107 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7139 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні велике значення має дослідження сенсомоторної координації школярів із порушеннями інтелекту. Розвитку моторики дітей слід приділяти особливу увагу. Необхідно це не тільки першокласникам, які оволодівають складними писемними навичками, але і всім учням початкових класів, оскільки розвиток рухової сфери виступає важливою умовою загального психічного розвитку. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення корекційно-розвиткових занять для розвитку зорово-моторної координації молодших школярів з порушеннями інтелектуального розвитку з використанням засобів дидактичної гри. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток зорово-моторної координації дітей з інтелектуальними порушеннями засобами дидактичної гри |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
107 |
uk_UA |