dc.contributor.author |
Бинда, Ліна Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-02T07:12:27Z |
|
dc.date.available |
2023-03-02T07:12:27Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бинда Л. В. Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ліна Володимирівна Бинда. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7141 |
|
dc.description.abstract |
Наявність тяжких розладів здоров’я у дітей породжує соціальну ізоляцію та дезадаптацію дитини, яка обумовлена труднощами в спілкуванні та самообслуговуванні. Паралельно сім’ї, що виховують дітей зі складними порушеннями, зіштовхуються з проблемами надбання дитиною професійних навичок та подолання психологічного бар’єру у спілкуванні. Соціокультурна інтеграція дітей зі складними порушеннями у суспільство – це процес, який допомагає досягти участі такої дитини у соціальній взаємодії та забезпечує необхідний рівень її культурної компенсації. Мета роботи – вивчити особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
86 |
uk_UA |