DSpace Repository

Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство

Show simple item record

dc.contributor.author Бинда, Ліна Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-02T07:12:27Z
dc.date.available 2023-03-02T07:12:27Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бинда Л. В. Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ліна Володимирівна Бинда. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7141
dc.description.abstract Наявність тяжких розладів здоров’я у дітей породжує соціальну ізоляцію та дезадаптацію дитини, яка обумовлена труднощами в спілкуванні та самообслуговуванні. Паралельно сім’ї, що виховують дітей зі складними порушеннями, зіштовхуються з проблемами надбання дитиною професійних навичок та подолання психологічного бар’єру у спілкуванні. Соціокультурна інтеграція дітей зі складними порушеннями у суспільство – це процес, який допомагає досягти участі такої дитини у соціальній взаємодії та забезпечує необхідний рівень її культурної компенсації. Мета роботи – вивчити особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 86 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account