Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бинда, Ліна Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-02T07:12:27Z | |
dc.date.available | 2023-03-02T07:12:27Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Бинда Л. В. Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ліна Володимирівна Бинда. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 86 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7141 | |
dc.description.abstract | Наявність тяжких розладів здоров’я у дітей породжує соціальну ізоляцію та дезадаптацію дитини, яка обумовлена труднощами в спілкуванні та самообслуговуванні. Паралельно сім’ї, що виховують дітей зі складними порушеннями, зіштовхуються з проблемами надбання дитиною професійних навичок та подолання психологічного бар’єру у спілкуванні. Соціокультурна інтеграція дітей зі складними порушеннями у суспільство – це процес, який допомагає досягти участі такої дитини у соціальній взаємодії та забезпечує необхідний рівень її культурної компенсації. Мета роботи – вивчити особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості соціокультурної інтеграції дітей зі складними порушеннями у суспільство | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 86 | uk_UA |