Abstract:
Головною метою і результатом педагогічної допомоги дітям, що мають порушення інтелектуального розвитку, є максимально можливе залучення їх до всіх сфер соціального життя, наближення до такого стану здійснення соціальних функцій, яке притаманне здоровим людям. Попри деталізацію змісту, методів і форм надання психолого-педагогічної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку (ПІ), актуальною залишається проблема їхнього рівного доступу до освітніх, інформаційних та цифрових ресурсів. Мета дослідження – розгляд прийомів корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ПІ при використанні засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть бути використані на заняттях в спеціальних дошкільних закладах та закладах початкової освіти.