dc.contributor.author |
Баланецька, Анастасія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-07T07:27:02Z |
|
dc.date.available |
2023-03-07T07:27:02Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Баланецька А. В. Особливості залучення дітей з інтелектуальними порушеннями до інформаційних ресурсів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Анастасія Василівна Баланецька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7162 |
|
dc.description.abstract |
Головною метою і результатом педагогічної допомоги дітям, що мають порушення інтелектуального розвитку, є максимально можливе залучення їх до всіх сфер соціального життя, наближення до такого стану здійснення соціальних функцій, яке притаманне здоровим людям. Попри деталізацію змісту, методів і форм надання психолого-педагогічної допомоги дітям з порушеннями інтелектуального розвитку (ПІ), актуальною залишається проблема їхнього рівного доступу до освітніх, інформаційних та цифрових ресурсів. Мета дослідження – розгляд прийомів корекційно-розвиткової роботи з дітьми з ПІ при використанні засобів інформаційно-комунікаційних технологій, які можуть бути використані на заняттях в спеціальних дошкільних закладах та закладах початкової освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості залучення дітей з інтелектуальними порушеннями до інформаційних ресурсів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |