ElarK-PNU

Формування гендерної культури у старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвійчук, Тамара Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-07T08:57:22Z
dc.date.available 2023-03-07T08:57:22Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Матвійчук Т. В. Формування гендерної культури у старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тамара Володимирівна Матвійчук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 109 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7163
dc.description.abstract В умовах модернізації закладу спеціальної загальної середньої освіти для дітей з особливими освітніми потребами проблема формування гендерної культури старшокласників набуває особливої актуальності. Гендерне виховання має важливе значення для дітей з особливими освітніми потребами, оскільки у процесі гендерного виховання закладаються навички взаємин дитини з дорослими, з однолітками своєї та протилежної статі, що потім визначатиме їх соціальну адаптацію. Мета дослідження – вивчити особливості формування гендерної культури у старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування гендерної культури у старшокласників з порушеннями інтелектуального розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 109 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу