Короткий опис(реферат):
Одним з видів наочності, який широко використовується в спеціальних школах, є картини, зокрема, сюжетні. Сприймання сюжетних картин сприяє розвитку орієнтації учнів з інтелектуальними порушеннями в реальних ситуаціях. У процесі придумування розповідей за сюжетними картинами у дітей розвивається мовлення, збагачуються їхні уявлення. Класифікація предметних малюнків за змістом, підведення їх під одну категорію розвиває їхні здібності до узагальнення. Проте через недорозвиток пізнавальної діяльності сприймання сюжетних картин в учнів з інтелектуальними порушеннями є недорозвиненим та має певні своєрідності. Мета роботи – експериментально довести ефективність використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями.