Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Джурик, Владислава Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-08T09:25:24Z | |
dc.date.available | 2023-03-08T09:25:24Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Джурик В. М. Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Владислава Михайлівна Джурик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7173 | |
dc.description.abstract | Одним з видів наочності, який широко використовується в спеціальних школах, є картини, зокрема, сюжетні. Сприймання сюжетних картин сприяє розвитку орієнтації учнів з інтелектуальними порушеннями в реальних ситуаціях. У процесі придумування розповідей за сюжетними картинами у дітей розвивається мовлення, збагачуються їхні уявлення. Класифікація предметних малюнків за змістом, підведення їх під одну категорію розвиває їхні здібності до узагальнення. Проте через недорозвиток пізнавальної діяльності сприймання сюжетних картин в учнів з інтелектуальними порушеннями є недорозвиненим та має певні своєрідності. Мета роботи – експериментально довести ефективність використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 91 | uk_UA |