dc.contributor.author |
Джурик, Владислава Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-08T09:25:24Z |
|
dc.date.available |
2023-03-08T09:25:24Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Джурик В. М. Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Владислава Михайлівна Джурик. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7173 |
|
dc.description.abstract |
Одним з видів наочності, який широко використовується в спеціальних школах, є картини, зокрема, сюжетні. Сприймання сюжетних картин сприяє розвитку орієнтації учнів з інтелектуальними порушеннями в реальних ситуаціях. У процесі придумування розповідей за сюжетними картинами у дітей розвивається мовлення, збагачуються їхні уявлення. Класифікація предметних малюнків за змістом, підведення їх під одну категорію розвиває їхні здібності до узагальнення. Проте через недорозвиток пізнавальної діяльності сприймання сюжетних картин в учнів з інтелектуальними порушеннями є недорозвиненим та має певні своєрідності. Мета роботи – експериментально довести ефективність використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання сюжетних картин у корекційно-розвитковій роботі з молодшими школярами з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
91 |
uk_UA |