dc.contributor.author |
Куткіна, Тетяна Вікторівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-09T07:40:02Z |
|
dc.date.available |
2023-03-09T07:40:02Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Куткіна Т. В. Використання педагогічних ідей Марії Монтессорі в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Вікторівна Куткіна. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 129 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7178 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки особливу увагу в педагогічній теорії та практиці як в Україні,так і за кордоном звернено на переосмислення концептуальних підходів до навчання дітей з порушеннями психофізичного розвитку та вдосконалення змістовної частини цього навчання. Основним завданням педагогіки М. Монтессорі є спонукання дитини до гармонійного всебічного саморозвитку, що відбувається у спеціально створеному педагогом середовищі, у якому дитина займає провідну роль, а вихователь лише допомагає їй у цьому. Мета роботи полягає у визначенні суті педагогічної теорії М. Монтессорі та її практичного використання в сучасних дошкільних закладах. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Використання педагогічних ідей Марії Монтессорі в корекційно-розвитковій роботі з дітьми з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
129 |
uk_UA |