dc.contributor.author |
Бугай, Зоряна Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-10T06:54:54Z |
|
dc.date.available |
2023-03-10T06:54:54Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Бугай З. Б. Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Зоряна Богданівна Бугай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7184 |
|
dc.description.abstract |
Оцінка є вагомим засобом стимулювання учнів до активності та успішності у навчальній діяльності. Особливості розвитку та навчальної діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлюють необхідність розробки ефективних методів та прийомів оцінювання з метою підвищення активності у навчанні та формуванні адекватної оцінки свої можливостей. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
71 |
uk_UA |