Репозиторий Dspace

Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бугай, Зоряна Богданівна
dc.date.accessioned 2023-03-10T06:54:54Z
dc.date.available 2023-03-10T06:54:54Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Бугай З. Б. Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Зоряна Богданівна Бугай. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 79 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7184
dc.description.abstract Оцінка є вагомим засобом стимулювання учнів до активності та успішності у навчальній діяльності. Особливості розвитку та навчальної діяльності дітей з інтелектуальними порушеннями обумовлюють необхідність розробки ефективних методів та прийомів оцінювання з метою підвищення активності у навчанні та формуванні адекватної оцінки свої можливостей. Мета дослідження – розробити педагогічні умови формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з інтелектуальними порушеннями молодших класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формувального оцінювання учнів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 71 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись