dc.contributor.author |
Вітвіцька, Надія Андріївна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-10T07:19:29Z |
|
dc.date.available |
2023-03-10T07:19:29Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Вітвіцька Н. А. Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Надія Андріївна Вітвіцька. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7185 |
|
dc.description.abstract |
Гармонійний розвиток особистості дитини з інтелектуальними порушеннями значною мірою визначається формуванням адекватної самооцінки, що відбувається під впливом оцінок з боку найближчого оточення, у процесі діяльності дитини та оцінки її результатів. Самооцінка є регулятором поведінки та має значний вплив на навчальну діяльність, спілкування та взаємин з однолітками, розвиток здібностей та потенційних можливостей дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови формування адекватно позитивної самооцінки у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості самооцінки дітей з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |