dc.contributor.author |
Мешко, Мирослава Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-13T07:23:35Z |
|
dc.date.available |
2023-03-13T07:23:35Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мешко М. В. Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мирослава Василівна Мешко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7191 |
|
dc.description.abstract |
Розвиток діалогічного мовлення у молодших школярів з порушеннями інтелекту є найважливішим завданням навчання у закладі спеціальної загальної середньої освіти. Це потрібно для успішного подолання мовленнєвого недорозвитку і для підготовки учнів до навчання у 5-10 класах. Успішність навчання учнів залежить від рівня оволодіння ними діалогічним мовленням. Мета дослідження – розробити методичні рекомендації щодо розвитку діалогічного мовлення в учнів із інтелектуальними порушеннями на уроках читання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
100 |
uk_UA |