Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Мешко, Мирослава Василівна | |
dc.date.accessioned | 2023-03-13T07:23:35Z | |
dc.date.available | 2023-03-13T07:23:35Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Мешко М. В. Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мирослава Василівна Мешко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7191 | |
dc.description.abstract | Розвиток діалогічного мовлення у молодших школярів з порушеннями інтелекту є найважливішим завданням навчання у закладі спеціальної загальної середньої освіти. Це потрібно для успішного подолання мовленнєвого недорозвитку і для підготовки учнів до навчання у 5-10 класах. Успішність навчання учнів залежить від рівня оволодіння ними діалогічним мовленням. Мета дослідження – розробити методичні рекомендації щодо розвитку діалогічного мовлення в учнів із інтелектуальними порушеннями на уроках читання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 100 | uk_UA |