ElarK-PNU

Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Мешко, Мирослава Василівна
dc.date.accessioned 2023-03-13T07:23:35Z
dc.date.available 2023-03-13T07:23:35Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Мешко М. В. Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мирослава Василівна Мешко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7191
dc.description.abstract Розвиток діалогічного мовлення у молодших школярів з порушеннями інтелекту є найважливішим завданням навчання у закладі спеціальної загальної середньої освіти. Це потрібно для успішного подолання мовленнєвого недорозвитку і для підготовки учнів до навчання у 5-10 класах. Успішність навчання учнів залежить від рівня оволодіння ними діалогічним мовленням. Мета дослідження – розробити методичні рекомендації щодо розвитку діалогічного мовлення в учнів із інтелектуальними порушеннями на уроках читання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Розвиток діалогічного мовлення школярів з інтелектуальними порушеннями на уроках читання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 100 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу