dc.contributor.author |
Добрянська, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-15T08:58:58Z |
|
dc.date.available |
2023-03-15T08:58:58Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Добрянська Н. В. Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Добрянська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7218 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна сільська школа має поєднувати управлінську, загальнопедагогічну та корекційно-розвивальну функції для забезпечення діагностико-консультаційних, соціально-педагогічних, навчально-розвивальних, корекційних, психологічно підтримуючих та просвітницьких заходів, спрямованих не лише на дітей із особливими освітніми потребами, а й на їхніх однолітків з типовим розвитком та родини учнів. Мета дослідження – дослідити особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |