Репозиторий Dspace

Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Добрянська, Наталія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-03-15T08:58:58Z
dc.date.available 2023-03-15T08:58:58Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Добрянська Н. В. Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Добрянська. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7218
dc.description.abstract Сучасна сільська школа має поєднувати управлінську, загальнопедагогічну та корекційно-розвивальну функції для забезпечення діагностико-консультаційних, соціально-педагогічних, навчально-розвивальних, корекційних, психологічно підтримуючих та просвітницьких заходів, спрямованих не лише на дітей із особливими освітніми потребами, а й на їхніх однолітків з типовим розвитком та родини учнів. Мета дослідження – дослідити особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості інклюзивної освіти у школах сільської місцевості uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись