dc.contributor.author |
Мар’янко, Олена Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2023-03-15T09:23:15Z |
|
dc.date.available |
2023-03-15T09:23:15Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Мар’янко О. С. Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Олена Степанівна Мар’янко. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 87 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7219 |
|
dc.description.abstract |
Проблема комунікативного розвитку в дитячому віці є однією з пріоритетних для вітчизняної та зарубіжної педагогіки, психології, соціальної та корекційної педагогіки. Порушення інтелектуальної сфери у дітей не призводять до нівелювання їхньої потреби у спілкуванні з іншими людьми і в пізнанні оточуючого світу. Натомість, завдяки яскраво вираженим здібностям до наслідування поведінки інших, у моделі власної поведінки утворюється ціла система штампів, якими діти користуються у відповідних ситуаціях, що справляє позитивний вплив на формування комунікативних навичок. Мета роботи – дослідити розвиток комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування комунікативної взаємодії дітей в умовах спеціального закладу освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
87 |
uk_UA |