Короткий опис(реферат):
Проблема розвитку емоцій у дітей займає вагоме місце у психолого-педагогічних дослідженнях. Актуальною є визначена проблема й у галузі спеціальної освіти, оскільки діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються своєрідністю емоційної сфери, рівень сформованості якої є одним із ключових факторів їхньої успішної соціальної адаптації. Тому стимулювання гармонійного розвитку емоційної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями є важливим завданням роботи з цими дітьми, вирішення якого сприятиме становленню особистості дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку емоційної сфери у молодших школярів з інтелектуальними порушення у навчально-виховній діяльності.