Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ольшевський, Володимир Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2023-03-16T10:17:43Z | |
dc.date.available | 2023-03-16T10:17:43Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Ольшевський В. В. Особливості емоційної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Володимир Володимирович Ольшевський. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7239 | |
dc.description.abstract | Проблема розвитку емоцій у дітей займає вагоме місце у психолого-педагогічних дослідженнях. Актуальною є визначена проблема й у галузі спеціальної освіти, оскільки діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються своєрідністю емоційної сфери, рівень сформованості якої є одним із ключових факторів їхньої успішної соціальної адаптації. Тому стимулювання гармонійного розвитку емоційної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями є важливим завданням роботи з цими дітьми, вирішення якого сприятиме становленню особистості дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку емоційної сфери у молодших школярів з інтелектуальними порушення у навчально-виховній діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості емоційної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 76 | uk_UA |