ElarK-PNU

Особливості емоційної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ольшевський, Володимир Володимирович
dc.date.accessioned 2023-03-16T10:17:43Z
dc.date.available 2023-03-16T10:17:43Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Ольшевський В. В. Особливості емоційної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Володимир Володимирович Ольшевський. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/7239
dc.description.abstract Проблема розвитку емоцій у дітей займає вагоме місце у психолого-педагогічних дослідженнях. Актуальною є визначена проблема й у галузі спеціальної освіти, оскільки діти з інтелектуальними порушеннями характеризуються своєрідністю емоційної сфери, рівень сформованості якої є одним із ключових факторів їхньої успішної соціальної адаптації. Тому стимулювання гармонійного розвитку емоційної сфери у дітей з інтелектуальними порушеннями є важливим завданням роботи з цими дітьми, вирішення якого сприятиме становленню особистості дітей. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати психолого-педагогічні умови розвитку емоційної сфери у молодших школярів з інтелектуальними порушення у навчально-виховній діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості емоційної сфери дітей з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу