dc.contributor.author |
Калинюк, Марія |
|
dc.date.accessioned |
2023-05-01T11:05:01Z |
|
dc.date.available |
2023-05-01T11:05:01Z |
|
dc.date.issued |
2022 |
|
dc.identifier.citation |
Калинюк М. Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Калинюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 72 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7421 |
|
dc.description.abstract |
Сім’я та дошкільний навчальний заклад тісно взаємопов’язані між собою інститутами соціалізації дитини, в яких відбувається становлення та формування повноцінної та гармонійної особистості. Особливе значення для успішності подолання мовленнєвих порушень, а також їх профілактики, має співпраця вчителя-логопеда з батьками дітей. Мета дослідження – обґрунтувати зміст дистанційно-інтерактивних форм роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку та розробити методичне забезпечення для їхнього застосування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
72 |
uk_UA |