Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Калинюк, Марія | |
dc.date.accessioned | 2023-05-01T11:05:01Z | |
dc.date.available | 2023-05-01T11:05:01Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Калинюк М. Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Калинюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 72 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7421 | |
dc.description.abstract | Сім’я та дошкільний навчальний заклад тісно взаємопов’язані між собою інститутами соціалізації дитини, в яких відбувається становлення та формування повноцінної та гармонійної особистості. Особливе значення для успішності подолання мовленнєвих порушень, а також їх профілактики, має співпраця вчителя-логопеда з батьками дітей. Мета дослідження – обґрунтувати зміст дистанційно-інтерактивних форм роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку та розробити методичне забезпечення для їхнього застосування. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 72 | uk_UA |