ElarK-PNU

Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Калинюк, Марія
dc.date.accessioned 2023-05-01T11:05:01Z
dc.date.available 2023-05-01T11:05:01Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Калинюк М. Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Калинюк. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 72 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7421
dc.description.abstract Сім’я та дошкільний навчальний заклад тісно взаємопов’язані між собою інститутами соціалізації дитини, в яких відбувається становлення та формування повноцінної та гармонійної особистості. Особливе значення для успішності подолання мовленнєвих порушень, а також їх профілактики, має співпраця вчителя-логопеда з батьками дітей. Мета дослідження – обґрунтувати зміст дистанційно-інтерактивних форм роботи логопеда з батьками дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку та розробити методичне забезпечення для їхнього застосування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Партнерська взаємодія логопеда з батьками дітей з мовленнєвими порушеннями в умовах закладу дошкільної освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 72 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу