Аннотации:
Логопедична робота спрямована на розвиток у дітей з особливими освітніми потребами ритмічних здібностей, корекція ритмічної структури мовлення та системи наголосів (акцентованих ритмів), розвиток голосових модуляцій та темпу мовленнєвої діяльності, нормалізація тембру голосу, застосування фоніатричних вправ, проведення логоритмічної корекції. Робота музичного керівника дошкільного закладу в умовах інклюзії, в свою чергу, теж передбачає розвиток ритмічних здібностей, умінь сприймати і відтворювати темп, акцентовані ритми, розширення діапазону голосу та ін., що свідчить про наявність спільних корекційно-розвивальних цілей. Мета дослідження – обґрунтувати педагогічні умови взаємодії логопеда та музичного керівника дошкільного закладу з інклюзивним навчанням.