Abstract:
За допомогою арт-терапії, спостерігаючи за дитиною в процесі спонтанної творчості, можна дізнатися про її життєві цінності та інтереси, зрозуміти її індивідуальність, відчути настрій. Ця творча діяльність гармонійно поєднує освітній, розвивальний, діагностичний та корекційний процеси, створюючи основу для встановлення довірливих стосунків з дитиною, ефективної соціальної взаємодії та якісного корекційного впливу. Включення різноманітних засобів арт-терапії в структуру логопедичного заняття дозволяє не тільки значно збагатити заняття і зробити його цікавішим, але й створює у дітей мотивацію та позитивне ставлення до процесу корекційного навчання. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка впливу засобів арт-терапії на розвиток мовлення дітей дошкільного віку.