ElarK-PNU

Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами інтерактивних ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Габрук, Катерина
dc.date.accessioned 2023-05-17T07:49:26Z
dc.date.available 2023-05-17T07:49:26Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Габрук К. Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами інтерактивних ігор: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Габрук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7466
dc.description.abstract У дітей, які мають інтелектуальні порушення, є несформованим не тільки саме мовлення, але й його передумови: у них не розвинуті просторові дії, не сформований інтерес до оточуючого, не розвинута предметна діяльність. Для того, щоб активізувати мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями, доречно використовувати інтерактивні ігри, оскільки в них передбачені наочність та взаємодія. Особливо доцільним є їх використання для дітей дошкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання інтерактивних ігор, як засобу розвитку мовлення дітей дошкільного віку, які мають інтелектуальні порушення. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами інтерактивних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу