Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Габрук, Катерина | |
dc.date.accessioned | 2023-05-17T07:49:26Z | |
dc.date.available | 2023-05-17T07:49:26Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.citation | Габрук К. Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами інтерактивних ігор: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Катерина Габрук. – Кам’янець-Подільський, 2022. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/7466 | |
dc.description.abstract | У дітей, які мають інтелектуальні порушення, є несформованим не тільки саме мовлення, але й його передумови: у них не розвинуті просторові дії, не сформований інтерес до оточуючого, не розвинута предметна діяльність. Для того, щоб активізувати мовлення дітей з інтелектуальними порушеннями, доречно використовувати інтерактивні ігри, оскільки в них передбачені наочність та взаємодія. Особливо доцільним є їх використання для дітей дошкільного віку. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити ефективність використання інтерактивних ігор, як засобу розвитку мовлення дітей дошкільного віку, які мають інтелектуальні порушення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку мовлення дітей дошкільного віку з інтелектуальними порушеннями засобами інтерактивних ігор | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |