Abstract:
Віянням сучасної спеціальної педагогіки є особистісно-орієнтований підхід, що реалізується у всіх ланках освітньої системи. Проблема особистісно-орієнтованого підходу до розвитку дітей з порушеннями мови є однією з найважливіших у теорії та практиці логопедії. Складність та багатогранність проблеми особистісного розвитку дітей з порушеннями мови пояснюється зростанням кількості дошкільників з різними формами мовної патології, що негативно впливають на психічний розвиток дитини, її діяльність, поведінку, соціальну адаптацію. Мета дослідження – розробка системи особистісно-орієнтованої корекційно-логопедичної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку, з урахуванням особливостей їхньої комунікативної, пізнавальної, мовної діяльності та особистісної активності.