Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Галайда, Вікторія | |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T08:42:15Z | |
dc.date.available | 2024-12-03T08:42:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Галайда В. Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Галайда. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 107 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8555 | |
dc.description.abstract | Віянням сучасної спеціальної педагогіки є особистісно-орієнтований підхід, що реалізується у всіх ланках освітньої системи. Проблема особистісно-орієнтованого підходу до розвитку дітей з порушеннями мови є однією з найважливіших у теорії та практиці логопедії. Складність та багатогранність проблеми особистісного розвитку дітей з порушеннями мови пояснюється зростанням кількості дошкільників з різними формами мовної патології, що негативно впливають на психічний розвиток дитини, її діяльність, поведінку, соціальну адаптацію. Мета дослідження – розробка системи особистісно-орієнтованої корекційно-логопедичної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення у дітей дошкільного віку, з урахуванням особливостей їхньої комунікативної, пізнавальної, мовної діяльності та особистісної активності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особистісно-орієнтований підхід у логопедичній роботі з дітьми з загальним недорозвитком мовлення дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 107 | uk_UA |