Аннотации:
Сьогодні, коли відбувається широкомасштабне вторгнення в Україну, як ніколи, збереження життя і здоров’я кожної дитини набуває важливого державного значення. В умовах реформування сучасної української освіти, яка здійснюється з метою рівного доступу кожної дитини до якісної шкільної освіти, зростає потреба навчання дітей з особливими освітніми потребами, що має на меті найбільш повне їх залучення до життя суспільства і становлення їх як повноцінних суб’єктів, а також всебічний розвиток особистості. Мета дослідження – проаналізувати особливості логопедичного супроводу дітей з ООП в умовах інклюзивного навчання, визначити та обґрунтувати організаційно-педагогічні умови надання корекційно-логопедичної допомоги дітям з ООП в умовах інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.