Abstract:
В даний час використання здоров’язберігаючих технологій у діяльності вчителя-логопеда стають перспективним засобом корекційно-розвивальної роботи з дітьми, що мають порушення мовлення. Не втрачає актуальності пошук ефективних засобів і методів роботи з дітьми, спрямованих на досягнення як позитивних результатів у процесі корекції мовленнєвих порушень, так і таких, що мають оздоровлюючу дію на організм дитини в цілому. Однією з таких технологій є логопедичний масаж, який інтегрує в собі корекційний та здоров’язберігаючий аспекти, оскільки має вагомий вплив на психоемоційний стан дитини. Мета роботи – дослідити особливості застосування прийомів самомасажу в логопедичній роботі з дошкільниками з порушеннями мовлення та розробити відповідні методичні рекомендації.