ElarK-PNU

Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Висоцька, Василина
dc.date.accessioned 2024-12-12T14:30:56Z
dc.date.available 2024-12-12T14:30:56Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Висоцька В. Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Василина Висоцька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 76 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8592
dc.description.abstract Неухильно підвищуються вимоги суспільства до якості надання освітніх послуг, зокрема в початковій ланці середньої освіти. Ця ланка є вкрай важливою з огляду на навчання дітей грамоти, тобто формування у них ключових навчальних компетенцій – письма та читання. Реалізація цих завдань, як і опанування грамоти в цілому, ускладнюється за наявності у дітей порушень психофізичного розвитку. Мета роботи – дослідити особливості логопедичного супроводу початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Логопедичний супровід початкового етапу навчання грамоти дітей зі складними порушеннями розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 76 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу