Abstract:
З огляду на соціальну та педагогічну значущість, для становлення і розвитку кожної особистості, організації ефективної корекції загального недорозвитку мовлення вивченню рідної мови у системі дошкільної освіти відводиться провідна роль. Адже відомо, що набуті у дошкільному віці якості, пов’язані з мовленням, не тільки забезпечують основу для системного оволодіння знаннями, а й значною мірою формують спрямованість практичної, громадської та професійної діяльності кожної людини. Саме тому своєчасне виявлення і виправлення порушень комунікативних компетенцій у дошкільному віці є важливим завданням сучасної логопедії. Мета роботи – вивчення факторів, які впливають на становлення лексичної складової у дітей дошкільного віку з системними порушеннями мовлення, для визначення оптимальної моделі логопедичного супроводу.