Аннотации:
Нині кількість дітей із мовленнєвими порушеннями помітно збільшується. У дітей порушуються найважливіші елементи мовленнєвої системи, такі як лексика, граматика та фонетика. Але деякі діти стикаються з порушеннями всіх компонентів, а саме із загальним недорозвиненням мовлення. У зв’язку з тим, що проблеми з відсутністю лексичного конструкту значно ускладнюють взаємодію дітей з ровесниками та дорослими, в такому разі це негативно впливає на розвиток пізнавальної сфери, що затримує процес оволодіння усним мовленням. Мета роботи – теоретично обґрунтувати, розробити зміст корекційної роботи із засвоєння дієслівної лексики дітьми із порушеннями мовлення на заняттях з фізичного виховання.