Abstract:
Згідно вимог спеціальної освіти необхідність оволодіння сучасною українською мовою обумовлює потребу в розробленні та вдосконаленні методик освітнього процесу, які сприятимуть якісному опануванню програмовим матеріалом. Ефективний поштовх нових технік і прийомів вивчення мовного матеріалу не обмежується механічним запам’ятовуванням, а потребує інноваційних технологій вивчення та закріплення матеріалу. Одне з основних завдань методичного забезпечення вивчення української мови у закладі початкової освіти – підготовка молодших школярів до оволодіння прикметниковою лексикою, яка є основою оволодіння шкільною програмою з української мови. Мета роботи – емпірично дослідити особливості розвитку прикметникової лексики у молодших школярів із порушеннями мовлення, розробити та науково обґрунтувати систему педагогічної роботи з розвитку лексичної сторони мовлення.