Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чикида, Світлана | |
dc.date.accessioned | 2024-12-24T09:07:57Z | |
dc.date.available | 2024-12-24T09:07:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Чикида С. Формування прикметникової лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Світлана Чикида. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8612 | |
dc.description.abstract | Згідно вимог спеціальної освіти необхідність оволодіння сучасною українською мовою обумовлює потребу в розробленні та вдосконаленні методик освітнього процесу, які сприятимуть якісному опануванню програмовим матеріалом. Ефективний поштовх нових технік і прийомів вивчення мовного матеріалу не обмежується механічним запам’ятовуванням, а потребує інноваційних технологій вивчення та закріплення матеріалу. Одне з основних завдань методичного забезпечення вивчення української мови у закладі початкової освіти – підготовка молодших школярів до оволодіння прикметниковою лексикою, яка є основою оволодіння шкільною програмою з української мови. Мета роботи – емпірично дослідити особливості розвитку прикметникової лексики у молодших школярів із порушеннями мовлення, розробити та науково обґрунтувати систему педагогічної роботи з розвитку лексичної сторони мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування прикметникової лексики у молодших школярів з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 97 | uk_UA |