Репозиторий Dspace

Особливості використання логопедичних технологій корекції дислексій в учнів молодшого шкільного віку

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Дем’янчук, Ольга
dc.date.accessioned 2025-01-02T08:03:10Z
dc.date.available 2025-01-02T08:03:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Дем’янчук О. Особливості використання логопедичних технологій корекції дислексій в учнів молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Ольга Дем’янчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8623
dc.description.abstract Аналіз накопичених теоретичних відомостей та даних логопедичної практики з проблематики дослідження порушень процесів читання в учнів молодшого шкільного віку дозволяє виділити суперечність між завданнями формування функціонально грамотної особистості школяра та неможливістю реалізації цього у процесі навчання дітей з дислексією, що порушує повноцінне оволодіння писемним мовленням. Мета дослідження полягає у визначенні та апробації логопедичних технологій з корекції дислексій в учнів молодшого шкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання логопедичних технологій корекції дислексій в учнів молодшого шкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись