dc.contributor.author |
Ткачук, Маргарита |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-29T13:06:55Z |
|
dc.date.available |
2025-01-29T13:06:55Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Ткачук М. Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Маргарита Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 89 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8687 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні не існує єдиного термінологічного підходу до позначення такого мовного розладу, як дизартрія. Недостатньо вивченими є питання, які стосуються формування словотворчих умінь у дітей із зазначеним мовним розладом, відсутні експериментальні дані про характер і специфіку порушень словотвору при легкому ступені дизартрії. Крім всього іншого, недостатньо диференційованими (залежно від механізму та структури дефекту) при різних проявах стертої дизартрії залишаються існуючі методи корекційно-логопедичної роботи. Не до кінця вирішеною на сьогодні є проблема розробки науково-обґрунтованої системи лінгвістичного матеріалу, що використовується для закріплення мовленнєвих умінь, в тому числі словотворчих, у дітей зі стертою дизартрією. Мета роботи – визначити оптимальні шляхи корекційно-логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
89 |
uk_UA |