Abstract:
На сьогодні не існує єдиного термінологічного підходу до позначення такого мовного розладу, як дизартрія. Недостатньо вивченими є питання, які стосуються формування словотворчих умінь у дітей із зазначеним мовним розладом, відсутні експериментальні дані про характер і специфіку порушень словотвору при легкому ступені дизартрії. Крім всього іншого, недостатньо диференційованими (залежно від механізму та структури дефекту) при різних проявах стертої дизартрії залишаються існуючі методи корекційно-логопедичної роботи. Не до кінця вирішеною на сьогодні є проблема розробки науково-обґрунтованої системи лінгвістичного матеріалу, що використовується для закріплення мовленнєвих умінь, в тому числі словотворчих, у дітей зі стертою дизартрією. Мета роботи – визначити оптимальні шляхи корекційно-логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією.