dc.contributor.author |
Піндіряк, Анастасія |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-03T06:56:36Z |
|
dc.date.available |
2025-02-03T06:56:36Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Піндіряк А. Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Анастасія Піндіряк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8697 |
|
dc.description.abstract |
Важливим завданням сучасної логопедії, як галузі корекційної освіти, є профілактика порушень мовленнєвого розвитку дітей. До найпоширеніших мовленнєвих розладів у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку належить фонетичний недорозвиток мовлення, який може викликати труднощі в їх подальшому навчанні, провокувати несприятливе психологічне розшарування й ускладнювати процес соціалізації. Мета роботи – теоретично дослідити та експериментально перевірити формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в школі. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
84 |
uk_UA |