Репозиторий Dspace

Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Піндіряк, Анастасія
dc.date.accessioned 2025-02-03T06:56:36Z
dc.date.available 2025-02-03T06:56:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Піндіряк А. Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Анастасія Піндіряк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8697
dc.description.abstract Важливим завданням сучасної логопедії, як галузі корекційної освіти, є профілактика порушень мовленнєвого розвитку дітей. До найпоширеніших мовленнєвих розладів у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку належить фонетичний недорозвиток мовлення, який може викликати труднощі в їх подальшому навчанні, провокувати несприятливе психологічне розшарування й ускладнювати процес соціалізації. Мета роботи – теоретично дослідити та експериментально перевірити формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в школі. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись