Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Піндіряк, Анастасія | |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T06:56:36Z | |
dc.date.available | 2025-02-03T06:56:36Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Піндіряк А. Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Анастасія Піндіряк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8697 | |
dc.description.abstract | Важливим завданням сучасної логопедії, як галузі корекційної освіти, є профілактика порушень мовленнєвого розвитку дітей. До найпоширеніших мовленнєвих розладів у дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку належить фонетичний недорозвиток мовлення, який може викликати труднощі в їх подальшому навчанні, провокувати несприятливе психологічне розшарування й ускладнювати процес соціалізації. Мета роботи – теоретично дослідити та експериментально перевірити формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в школі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування мовленнєвої готовності дітей з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення до навчання в закладі освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |