Аннотации:
Освіта дітей з порушеннями мовлення забезпечується відповідно до їх здібностей і можливостей та орієнтована на інтегровану й інклюзивну форму навчання, розроблені та впроваджені нормативно-правові акти, які регламентують організацію надання якісної, пролонгованої підтримки сім’ї дитини з порушенням мовлення. Між тим, проблемою залишається взаємодія логопеда освітньої організації з сім’єю дитини з порушенням мови, яке має відповідати вимогам часу і сучасним запитам батьків. Мета роботи – здійснити наукове обґрунтування й визначити особливості сімейного виховання дітей з порушеннями мовлення та розробити методичні рекомендації щодо логопедичного консультування батьків, що виховують дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку.