Репозиторий Dspace

Особливості оволодіння навичками письма учнями з прогредієнтною динамікою дисграфії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойко, Діана
dc.date.accessioned 2025-02-25T07:59:45Z
dc.date.available 2025-02-25T07:59:45Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бойко Д. Особливості оволодіння навичками письма учнями з прогредієнтною динамікою дисграфії: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Діана Бойко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8791
dc.description.abstract Поряд з великою кількістю теоретичного та експериментального матеріалу, присвяченого дослідженню порушень письма, прояви дисграфії та психологічні особливості школярів з прогредієнтною динамікою залишаються нерозкритими, що потребує глибокого вивчення та теоретичного обґрунтування. У той же час порушення письма негативно впливають на оволодіння дитиною письмовою діяльністю, яка визначає її успішну адаптацію у соціокультурному просторі. Мета роботи – визначити характер труднощів оволодіння навичкою письма при прогредієнтній динаміці дисграфії, розробити та апробувати корекційну методику щодо подолання порушень письма при даному типі динаміки дисграфії. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості оволодіння навичками письма учнями з прогредієнтною динамікою дисграфії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись