dc.contributor.author |
Гончарова, Валентина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-03-17T12:07:56Z |
|
dc.date.available |
2025-03-17T12:07:56Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гончарова В. О. Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач: магістерська роб.: 053 Психологія / Валентина Олегівна Гончарова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 104 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8865 |
|
dc.description.abstract |
Проблема підготовки педагогів до вирішення професійних завдань залишається важливим та актуальним напрямом дослідження, який привертає увагу як науковців, так і практикуючих учителів. Від її розв’язання залежить успішність гуманізації освіти та розвиток загальної культури в суспільстві. Молоді педагоги часто змушені діяти інтуїтивно, методом проб і помилок, або за аналогією з діями досвідчених колег. Унаслідок цього їхні педагогічні дії часто мають ситуативний характер. Це може ускладнювати адаптацію молодих спеціалістів до професійного середовища, обмежуючи їхній арсенал перевіреними власним досвідом методами і навичками. Мета дослідження – визначити основні соціально-психологічні фактори, які впливають на здатність молодих педагогів ефективно вирішувати педагогічні завдання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
053 Психологія |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
104 |
uk_UA |