Короткий опис(реферат):
Проблема підготовки педагогів до вирішення професійних завдань залишається важливим та актуальним напрямом дослідження, який привертає увагу як науковців, так і практикуючих учителів. Від її розв’язання залежить успішність гуманізації освіти та розвиток загальної культури в суспільстві. Молоді педагоги часто змушені діяти інтуїтивно, методом проб і помилок, або за аналогією з діями досвідчених колег. Унаслідок цього їхні педагогічні дії часто мають ситуативний характер. Це може ускладнювати адаптацію молодих спеціалістів до професійного середовища, обмежуючи їхній арсенал перевіреними власним досвідом методами і навичками. Мета дослідження – визначити основні соціально-психологічні фактори, які впливають на здатність молодих педагогів ефективно вирішувати педагогічні завдання.