Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарова, Валентина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2025-03-17T12:07:56Z | |
dc.date.available | 2025-03-17T12:07:56Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гончарова В. О. Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач: магістерська роб.: 053 Психологія / Валентина Олегівна Гончарова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 104 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8865 | |
dc.description.abstract | Проблема підготовки педагогів до вирішення професійних завдань залишається важливим та актуальним напрямом дослідження, який привертає увагу як науковців, так і практикуючих учителів. Від її розв’язання залежить успішність гуманізації освіти та розвиток загальної культури в суспільстві. Молоді педагоги часто змушені діяти інтуїтивно, методом проб і помилок, або за аналогією з діями досвідчених колег. Унаслідок цього їхні педагогічні дії часто мають ситуативний характер. Це може ускладнювати адаптацію молодих спеціалістів до професійного середовища, обмежуючи їхній арсенал перевіреними власним досвідом методами і навичками. Мета дослідження – визначити основні соціально-психологічні фактори, які впливають на здатність молодих педагогів ефективно вирішувати педагогічні завдання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 053 Психологія | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 104 | uk_UA |