ElarK-PNU

Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарова, Валентина Олегівна
dc.date.accessioned 2025-03-17T12:07:56Z
dc.date.available 2025-03-17T12:07:56Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гончарова В. О. Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач: магістерська роб.: 053 Психологія / Валентина Олегівна Гончарова. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 104 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8865
dc.description.abstract Проблема підготовки педагогів до вирішення професійних завдань залишається важливим та актуальним напрямом дослідження, який привертає увагу як науковців, так і практикуючих учителів. Від її розв’язання залежить успішність гуманізації освіти та розвиток загальної культури в суспільстві. Молоді педагоги часто змушені діяти інтуїтивно, методом проб і помилок, або за аналогією з діями досвідчених колег. Унаслідок цього їхні педагогічні дії часто мають ситуативний характер. Це може ускладнювати адаптацію молодих спеціалістів до професійного середовища, обмежуючи їхній арсенал перевіреними власним досвідом методами і навичками. Мета дослідження – визначити основні соціально-психологічні фактори, які впливають на здатність молодих педагогів ефективно вирішувати педагогічні завдання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Психологічні особливості підготовленості молодих вчителів до розв’язування педагогічних задач uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 104 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу